dilluns, 12 de juliol del 2010

Les possibilitats de les TAC: això és una prova de so del curs d'Estiu Fonts Orals i visuals a les C. Socials a través de les TIC

Ciutadania i conflictes. Una presentació

A la meva escola, amb el meu company Toni, hem transformat l'Educació Eticocívica en Ciutadania i Conflictes. Aquest vídeo pot servir per fer una sessió inicial de Ciutadania i Conflictes

divendres, 9 de juliol del 2010

dimecres, 7 de juliol del 2010

Presentacions Power Point Filosofía

L'Editorial SM ofereix un conjunt de presentacions en pwp per introduir-se a la filosofia. Es tracta, doncs, de la filosofia de 1r. Batxillerat. De tots ells només un o dos m'han semblat útils

Presentaciones Power Point Filosofía

Drogues i infants

Powerpoint per fer una sessió inicial a les drogues i els infants

dimarts, 6 de juliol del 2010

filosofia a socials?

Què fa un filòsof (amb perdó: un Llicenciat en Filosofia) com jo en un lloc com aquest? (un curs sobre Fonts orals i visuals a les C. Socials a través de les TIC). Doncs, el mateix que fa un autèntic filòsof (o el que pretén ser-ho) a qualsevol lloc: aprendre o almenys intentar-ho! Per cert, sembla que al curs, tot i el títol, no estem treballant amb les TIC, sinó amb les TAC...

[* perdoneu per l'abus de la wikipèdia]

El naixement de la filosofia

Continuem amb la filosofia. De fet, anem als orígens. Hi ha un video fantàstic, el de la mítica sèrie Cosmos, realitzat i presentat per Carl Sagan.