dimarts, 6 de juliol del 2010

Pedagogia activa


Escola d'Estiu 2010. Curs sobre Fonts orals i visuals de les C. Socials a través de les TIC. Aprenem fent les coses. Els primers dies el Toni, els propers el Raül. No sé com s'ho fan els altres formadors per mantenir l'atenció del seu alumnat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada