Raconet filosòfic
dimarts, 6 de juliol del 2010
Pedagogia activa
Escola d'Estiu 2010
. Curs sobre
Fonts orals i visuals de les C. Socials a través de les TIC
. Aprenem fent les coses. Els primers dies el Toni, els propers el Raül. No sé com s'ho fan els altres formadors per mantenir l'atenció del seu alumnat...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada