dimarts, 6 de juliol del 2010

filosofia a socials?

Què fa un filòsof (amb perdó: un Llicenciat en Filosofia) com jo en un lloc com aquest? (un curs sobre Fonts orals i visuals a les C. Socials a través de les TIC). Doncs, el mateix que fa un autèntic filòsof (o el que pretén ser-ho) a qualsevol lloc: aprendre o almenys intentar-ho! Per cert, sembla que al curs, tot i el títol, no estem treballant amb les TIC, sinó amb les TAC...

[* perdoneu per l'abus de la wikipèdia]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada