Raconet filosòfic
divendres, 9 de juliol del 2010
Què és això de la filosofia?
Imatges i textos per a una classe inicial, per veure'l i parlar-ne
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada