dimarts, 6 de juliol del 2010

El naixement de la filosofia

Continuem amb la filosofia. De fet, anem als orígens. Hi ha un video fantàstic, el de la mítica sèrie Cosmos, realitzat i presentat per Carl Sagan.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada