Per què raconet filosòfic? En primer lloc perquè racó filosòfic ja estava agafat. Qui me l'haurà agafat? Sens dubte un/a filòsof/a. Sempre n'hi ha un de més despert...
Potser hauria de dir alguna cosa més... o linkar alguna cosa o posar-hi una imatge... Potser una imatge filosòfica; així practico i parlant-ne puc allargar aquesta primera/segona entrada...
Vaja! Quina il·lustració! No sé d'on ho he tret... Algun "lloc" brasiler. Anatomia do filofoso amb el subtítol Filosofus inutilis.
Només per practicar busco a google filosofia inútil. Si hi aneu, trobareu una interessant entrada en un bloc que defensa, una mica contra tots, la utilitat de la filosofia (encara que, sobretot, la dels científics-filòsofs).
Continuu navegant...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada