dilluns, 12 de juliol del 2010

Ciutadania i conflictes. Una presentació

A la meva escola, amb el meu company Toni, hem transformat l'Educació Eticocívica en Ciutadania i Conflictes. Aquest vídeo pot servir per fer una sessió inicial de Ciutadania i Conflictes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada